piątek, 7 grudnia 2012

Bileciki ...

... do świątecznych prezentów, moje pierwsze, ale nie ostatnie :) 
Strasznie mi się spodobało robienie tych maleństw.
Tak popaćkałam je farbą i brokatem, że prawie nie widać, 
iż są ze Scrap.comowych papierków, 
tym bardziej, że są takie malutkie.
Zgłaszam je na Wyzwanie#26 w Scrap.comie, które trwa do 15 grudnia.
A także na Wyzwanie Magicznej Kartki na pracę (nie kartkę)
w temacie Świąt Bożego Narodzenia / Zimy, które trwa do 20 grudnia.
A ponieważ czas oczekiwania na święta nierozerwalnie kojarzy mi się
z przygotowywaniem prezentów,  więc zgłaszam pracę na wyzwanie Hopmartu "W oczekiwaniu na święta"  .
Właśnie przed chwilą zauważyłam, że moja praca spełnia warunki
tego wyzwania - jest papier, sznurek i farba.:)
To wyzwanie trwa do 31 grudnia.






Z drugiej strony wyglądają tak:



A tu można wpisać np. dla kogo prezent


A tak wyglądają warstwowo





Mój komplecik bilecików pasuje też na Wyzwanie 3D Na Strychu,
które trwa do 18 grudnia
oraz na Wyzwanie#4 Paperii trwające do 31 grudnia.
No to zgłaszam się tam również :)

Zdjęcia wyszły kiepsko. Może jutro będzie trochę słonka, to poprawię.

6 komentarzy:

  1. Super! Też pochłonęły mnie zawieszki!!
    Pozdrawiam:)

    PS. Zapraszam do siebie na przedświąteczne cukierki:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śliczniutkie bileciki to dodatkowy element ozdobny do prezentu :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze komentarze to miód na moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze maleństwo. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt.

    OdpowiedzUsuń