czwartek, 6 kwietnia 2017

Trochę odmiany


Tym razem nie komunijnie, a wielkanocnie.

Baranek z Craft & You spodobał mi się od pierwszego wejrzenia.
Szybko go zamówiłam i ... zdziwiłam się, że taki duży (nie doczytałam).
Początek znajomości - wycinanie - nie był łatwy, ale już się dotarliśmy 
i nie ma z tym żadnego problemu.
A karteczki z barankiem tworzy się baaardzo przyjemnie - mam już cztery :)
Inspiracją dla moich pierwszych były karteczki Moni i Johanny Art na blogu Scrap Pasji.
Dziś pierwsza.



Zgłaszam ją na Wyzwanie Wielkanocne Kwiatu Dolnośląskiego (30.04).
Tylko jakoś banerka wyzwaniowego nie widzę ... O, jest!


A że na karteczce jest więcej niż 5 kwiatków i wykrojnikowe bazie, 
więc także na wyzwanie Wielkanoc sklepu Cherry Craft
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-29-wielkanocne.html
 

7 komentarzy:

  1. klimatycznie świąteczna karteczka
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, baranek słodki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i radosna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie skomponowana kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczna praca, baranek bardzo sympatyczny :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń